вторник

Что такое дружба?

what is friendship


Вот только что, перебирал свои архивы текстовые, думал все почистить и удалить. А тут нашел свои школьные сочинения, решил посмотреть, память освежить... Тема доклада была: "Что такое дружба", писал на украинском языке. Интересно было перечитать, оказалось, что что-то за эти несколько лет поменялось в моей жизнь, и я уже не так смотрю на вещи как тогда, но в принципе сама суть осталась. Решил опубликовать это здесь, в оригинале.


Доповідь
на тему:
„Що таке Дружба ?”
  
    Одного разу я замислився над поняттям "дружба" і зрозумів, що точного визначення дати йому не можна. Зрозуміло, що це "особливий тип моральних стосунків між людьми". Але в чому ж його особливість?
    Здібність людини до дружби виникає не зразу, вона не потребує певних зусиль людини , постійної роботи над собою. Дружбу  не можна випросити, ні купити, ні силою вирвати. Так писав Григорій Сковорода, і я походжуюсь з ним на всі сто відсотків. На мою думку, у дружбі найголовніше - вірність та довіра.Їх не можна купити просто так за гроші. Ці поняття мають певний взаємозв’зок. Справжній друг - це та людина, якій можна довірити будь-яку таємницю і бути при цьому повністю впевненим та спокійним у тому, що вона не буде розголошена. Друг - це людина, яка буде з Вами й у хвилини радості, і смутку. Вона буде справді щиро радіти Вашому успіху та сумувати через Ваші невдачі.
    Існує вислів: "Дружба - це дорогоцінний камінь, який важко знайти, але надто просто втратити." Це й справді так. Для того, щоб знайти справжнього друга, не достатньо одного дня. Інколи на це потрібні роки. Для дружби важлива взаємна симпатія, спільність інтересів. Це лише у фізиці протилежності притягуються. У житті все інакше. Якщо, наприклад, Вам подобаються запальні вечірки, а Вашому другу - спокійні вечори перед телевізором, то навряд чи Вам буде весело та цікаво разом.
    Дружба - поняття для кожної людини своє. І кожен чекає від свого друга різного. Але одне слід пам’ятати: друг також чогось від Вас чекає. Велика мурість криється в словах: "Незначні люб’язності зміцнюють дружбу". Гадаю всі люблять знаходитись у центрі уваги, коли з вами завжди хочеться поспілкуватися. Всі люди гарно до тебе ставляться, особисто для мене це дуже приємно, як і для вас мабуть.  Тож для того щоб підтримувати гарну дружбу треба й самому над цим попрацювати, просто так люди не будуть тобою захоплюватися, тільки мабуть якщо ти якась Зірка, тай те якщо добре вмієшь робити свою роботу...
    Будь-яка людина важко переносить самотність, тому слід прикладати певні зусилля та постійно працювати над собою. Для того, щоб мати друзів, треба самому вміти бути другом.
Для того, щоб дружба тривала досить довго, слід робити певний внесок до стосунків. Не можна лише вимагати цього від інших. Щоб покращити свої стосунки з людьми, слід уміти вислуховувати, давати поради тому, хто цього потребує, співчувати, а також цікаво розповідати, піднімити настрій іншим.
    Є люди, які “товаришують” з ким-небудь лише заради вигоди для себе. Але я таких людей не поважаю, адже ці відносини “дружбою” назвати зовсім не можна!  Якщо в тебе є друг, то ти ні в якому разі не повинен шукати будь-якої користі з вашого спілкування.
За моє досить коротке, але і досить цікаве життя траплялося дуже багато людей, яких я вважав своїми друзями. Але пізніше я розумів, що вони видавали себе за зовсім інших людей. І я розумів, що це не ті люди, з якими я б хотів спілкуватися протягом мого життя.
    Зараз є дуже багато людей, з якими я можу дуже весело проводити час. Але справжніх друзів в мене тільки два. І хоч я знаю  їх не так вже і довго, але можу бути на сто відсотків впевнений, що вони мене ніколи не підведуть, незалежно від того, що би я їм сказав. Ці люди ніколи не залишать мене, коли мені буде погано, з ними я завжди поділюся своєю радістю або невдачею, з ними  я так само весело можу картати свій вільний час.
    На мою думку правильно було сказано, що над дружбою треба працювати й самому, тому що наскільки ти гарно ставишся до свого друга, так і він ставитиметься до тебе. Ось є одна східна мудрість:”Стережися того друга, який любить твого ворога”. На мою думку вона дуже доречна. Не слід заводите собі друзів які товаришують з твоїми ворогами. В якийсь не дуже гарний для тебе час, він може просто тебе зрадити. Мабуть він не хотів цього робити, але під натиском який над ним склався, він не витримав. Тому якщо у тебе гарний друг, він ніколи цього не зробить.
    Дружба – найнеобхідніше для життя, оскільки ніхто не побажає собі життя без друзів, навіть коли б він мав всі блага. Ось цей вислів Арістотеля мені теж дуже сподобався. Він каже про те, що людина не може жити без дружби з кимось. З вірним другом легше жити на світі, леше долати труднощі. На мою думку, найстрашніше в житті людини – це втратити друга, якого ти знав і якому довіряв. По–перше ти втратив людину з якою ти міг спілкуватися на всі теми, як хороші, так і болючі. По-друге від життя пішла просто  гарна людина. Дуже багато можна перелічувати, але факт залишаеться самим собою, без змін.
    Іноді кажуть щоб краще пізнати людину требя з’їсти з нею пуд солі,
в деяких випадках можливо, дуже серйозних, це так. Але іноді кажуть у переносному значенні, маючи на увазі, зовсім інше, наприклад пережити з людиною якесь горе, або пройти через якесь випробування. В таких ситуаціях, ці люди стають більш відкритими один для одного. Вони можуть знати, що ти не підведеш, не зробиш якоїсь дурниці, не зрадиш.
    Отже, усі ми різні. Маємо різну зовнішність, характер, здійснюємо різні вчинки. Але слід пам’ятати, що будь-кому приємно, коли ним цікавляться, вислуховують, намагаються допомогти. І роблять це безкорисно. "Ніколи ще щастя не ставило людину на таку висоту, щоб вона не потребувала друга."(Сенека).

24 комментария:

  1. Ваши мысли мне очень помогли, спасибо):

    ОтветитьУдалить
  2. Спасибо огромное))

    ОтветитьУдалить
  3. Пожалуйста, Анонимы, имена хоть оставляйте, я вас очень прошу;)

    ОтветитьУдалить
  4. Танюшка Тироус22 мар. 2010 г., 21:03:00

    Ти мені дуже допоміг... Величезне дякую)))

    ОтветитьУдалить
  5. Знаю, чем я вам помог..
    Выложил готовый доклад :)

    ОтветитьУдалить
  6. спасибо болбшое за помощь!!!!!!

    ОтветитьУдалить
  7. мені дуже сподобалося дякую

    ОтветитьУдалить
  8. СпАсИбО!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ОтветитьУдалить
  9. у тебя тут куча ошибок!
    но всёже спасибки....
    ты мне очень помог написать соченение)

    ОтветитьУдалить
  10. Охохо, спасибо, даже не смотрел))
    До сих пор удивляюсь, неужели это настолько тяжелая тема для сочинений, что там много посетителей у этой записи)

    ОтветитьУдалить
  11. спасибо огромное))))))))))))))!

    ОтветитьУдалить
  12. Валерия комментирует спасибо помогли

    ОтветитьУдалить
  13. Чудові думки....Повність згідна

    ОтветитьУдалить
  14. Спасибо тебе огромное,брат!!Выручил)))

    ОтветитьУдалить
  15. а у тебя нет сообщения по последнему предложению:"Ніколи ще щастя не ставило людину на таку висоту, щоб вона не потребувала друга."(Сенека).

    ОтветитьУдалить
  16. что ты имеешь в виду? доклад?

    ОтветитьУдалить
  17. Ох как мне это близко. Меня посещают такие мысли=)



    Настя

    ОтветитьУдалить
  18. Дуже щиро дякую.Ви дуже чудова людина з гарними думками.Бажаю Вам побільше вірних,надійних друзів.

    ОтветитьУдалить
  19. спасибо огромное,очень помог)))

    ОтветитьУдалить
  20. На самом деле не трудно написать сочинение на подобную тему, но гораздо проще найти в интернете !
    Благодарю

    ОтветитьУдалить
  21. о, спасибо, очень классно:3

    ОтветитьУдалить
  22. Спасибо огромное))
    не всегда встретишь такой материал .

    ОтветитьУдалить
  23. Спасибо огромное))
    Искал долгое время и всё таки нашёл . Ещё раз Спасибо огромное)

    ОтветитьУдалить